Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro internetový obchod Mlsné zvíře
účinné od 4. 12. 2025
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží prostřednictvím internetového obchodu www.mlsnezvire.cz, který provozuje:
Jana Valentová
OSVČ
sídlo: Šumavská 285, 382 11 Větřní
IČ: 22 47 45 01
Spisová značka: S-MUCK 03784/2025
Kontaktní e-mail: info@mlsnezvire.cz1.2. Tyto podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
1.3. Kupující je spotřebitel nebo podnikatel nakupující zboží prostřednictvím e-shopu.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. Prezentace zboží na e-shopu je informativní a nejde o návrh na uzavření smlouvy.
2.2. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky prodávajícím.
2.3. O přijetí objednávky je kupující informován e-mailem.
2.4. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
3. Cena zboží a platební podmínky
3.1. Ceny uvedené u zboží jsou konečné. Prodávající není plátcem DPH.
3.2. Způsoby úhrady:
- online platba kartou (KB – platební brána),
- bankovní převod,
- dobírka při převzetí zásilky.
3.3. Kupní cena je splatná okamžikem odeslání objednávky u online plateb nebo při převzetí u dobírky.
4. Dodací podmínky
4.1. Zboží je doručováno přepravními službami:
- PPL,
- Česká pošta,
- One by Allegro.
4.2. Termín dodání je obvykle 1–5 pracovních dnů, pokud není uvedeno jinak.
4.3. Náklady na dopravu se řídí aktuálním ceníkem uvedeným na e-shopu.
4.4. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zásilky.
5. Odstoupení od smlouvy
5.1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu.
5.2. Pro odstoupení může kupující využít formulář nebo jej oznámit e-mailem.
5.3. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a nejevit známky používání.
5.4. Peníze budou vráceny do 14 dnů od doručení vráceného zboží.
5.5. Nelze vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo bylo po otevření hygienicky znehodnoceno (např. pamlsky, krmivo).
6. Reklamace
6.1. Záruka na zboží činí 24 měsíců, není-li uvedeno jinak.
6.2. Vadné zboží může kupující reklamovat e-mailem nebo zasláním na adresu provozovatele.
6.3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího podání.
6.4. U potravinářského zboží (krmivo, pamlsky) se reklamace řídí jejich povahou – pokud je obal poškozen, nafouknutý nebo zjevně znehodnocený, kupující musí tuto skutečnost nahlásit bez zbytečného odkladu.
7. Ochrana osobních údajů (GDPR)
Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem Zásady zpracování osobních údajů, který tvoří nedílnou součást těchto podmínek a je uveden níže.
8. Cookies
Informace o užívání cookies jsou uvedeny v dokumentu Zásady používání cookies, viz níže.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Smlouvy uzavírané prostřednictvím e-shopu se řídí českým právem.
9.2. Prodávající může obchodní podmínky měnit; pro kupujícího platí znění účinné v době uzavření smlouvy.
9.3. V případě sporu může spotřebitel využít mimosoudní řešení sporů u České obchodní inspekce.
